sobota, 22 sierpnia 2015

Super łatwe curry - polecane sosy

Dziś przygotowałam dla was 3 grafiki, które pokazują, jak prosto można przygotować pyszne, domowe curry, z którym poradzi sobie nawet osoba mocno początkująca w kuchni. To tylko grafiki poglądowe, bo oczywiście rodzaj mięsa czy warzyw można zmienić. Podstawę zawsze stanowi sos + pomidory z puszki lub mleko kokosowe. Poniższe propozycje to tylko taka mała ściąga :-)

Sama rzadko wykonuję curry w ten sam sposób, raczej eksperymentuję, w zależności na co mam ochotę. Jedna rzecz pozostaje niezmienna - wspomagam się sosami od Patak's. 

Miłość do tych sosów rozpoczęła się wraz z wczytaniem się w książkę Jamiego Olivera "Każdy może gotować". W rozdziale łatwe curry znajduje się całkiem spora rekomendacja. Tak więc wybrałam się na zakupy, przeczytałam skład, kupiłam, spróbowałam… I od tamtej pory ufam im w pełni ;) 

Proces przygotowania zawsze wygląda podobnie: Najpierw podsmażamy niektóre warzywa i przyprawy (np cebulę lub imbir), potem dokładnie obsmażamy mięso, dodajemy resztę składników, gotujemy 15-30 minut… I już. Podajemy z ryżem basmati, i zbieramy pochwały za pyszne danie :-)


Łapcie ściągi i korzystajcie:






PS. sól i pieprz pojawiła się tylko na jednej grafice, oczywiście solimy każdą wersję ;) wybaczcie niedopatrzenie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz