niedziela, 9 sierpnia 2015

Instaday #3 - Urodziny!

Czas na kolejny Instaday - podsumowanie nr 3 ;)

Jak widzicie w tytule, ostatnio miałam przyjemność mieć urodziny (02.08). Czas przed urodzinami upłynął intensywnie - praca, delegacje, przygotowania do imprezy… Z okazji urodzin zorganizowałam w ogrodzie grilla z duużym naciskiem na przepyszne jedzenie!

Niestety w tym tygodniu ten intensywny okres musiałam odchorować - przyczepiło się do mnie zapalenie ucha, dzielnie siedziałam więc w domowym zaciszu. Wynudziłam się i ugotowałam przy okazji, bo w domu mamy bardzo ciepło… Przynajmniej miałam czas na kuchenne szaleństwa ;) Tyle dobrego! Gotowanie bardzo pozytywnie wpływa na mój nastrój, musiałabym być bardzo, bardzo chora żeby z niego zupełnie zrezygnować ;)

Poniżej zdjęcia z ostatnich dni:

Delegacja do Warszawy: na kulinarne szaleństwa nie było czasu, ale przynajmniej udało mi się przejść obok słynnej tęczy ;) Podobno za niedługo mają ją przenieść w inne miejsce… 

Tęcza!

A teraz pyszności…




Urodzinowa sałatka



Mini pizzetki z bakłażana. Mniam.

Lody z gorącymi malinami - uwielbiam!

Panierowane kalafiorki - czasochłonne, ale warte zachodu!

Urodzinowe słodycze

Domowy chleb. Dużo domowego chleba!



Wróciłam do wypieku chleba w piekarniku zamiast w maszynie - w niej znów tylko wyrabiam ciasto. Możecie się spodziewać większej ilości przepisów dotyczących pieczywa ;)


Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz