niedziela, 30 sierpnia 2015

Instaday #5 - weselimy się!

Cześć i czołem! 

Ten tydzień upłynął w oczekiwaniu na wesele, w którym mieliśmy wziąć udział w piątek. Żenił się mój wujek - korzystając z okazji - gorące pozdrowienia, i raz jeszcze sto lat dla pary młodej! ;) 

Impreza była przednia, a ja przy okazji mogę polecić wam naprawdę świetne miejsce na zorganizowanie ważnych dla was uroczystości. Jeżeli planujecie wesele lub inną imprezę zorganizowaną w okolicach zagłębia dąbrowskiego, to rozważcie koniecznie sale Dworu Hubertusa

My bawiliśmy się w sali Kasztelańskiej - zarówno wnętrze sali jak i ogród przed nią są przecudowne, ale to nie wszystko… Zapewne domyślacie się, dlaczego piszę o tym miejscu z takim zachwytem ;) Tak - jedzenie jest przecudownie pyszne! Próbowałam większości potraw, szefowi kuchni należą się gratulacje za świetnie wykonaną robotę. Ich menu weselne i imprezowe można podejrzeć na stronie, wszystkich dań nie będę więc wymieniać. Za to z radością pozdrowię fantastyczną obsługę, a szczególnie Pana, który o 1 w nocy na życzenie flambirował dla nas banany ;) 

Pokażę wam wnętrze sali. Z racji, że nie posiadam własnych zdjęć samej sali bez tłumu gości, pozwalam sobie pożyczyć zdjęcia od samego Dworu Hubertusa  (źródło: facebook, fanpage

Dwór Hubertusa



Dwór Hubertusa

A tu jeszcze coś ode mnie: zachód słońca, który obserwowaliśmy z ławeczki widocznej na pierwszym zdjęciu:

zachód słońca

Podsumowując: Młodym dziękujemy za zaproszenie, pozostałym gościom za towarzystwo, a obsłudze Dworu za pyszne jedzenie i kawał pracy przy imprezie. Będziemy długo wspominać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz