piątek, 11 września 2015

Jak dobrze zjeść, wypić i zagrać, czyli R77 cafe

Radość mnie rozpiera, że ten tydzień wreszcie się skończył i nastał weekend. Jak zauważyliście, na chwilę mnie wcięło ;) Powód jest prosty i dość oczywisty - zmęczenie. Chcę dbać o jakość wpisów na blogu, więc nie w głowie mi pisanie, gdy przysypiam nawet po 3 kawie… Na szczęście teraz będę mogła zregenerować siły (i duużo gotować w weekend!) a w międzyczasie mogę Wam polecić świetne miejsce do spędzenia czasu w Krakowie. 

R77 cafe




Nie bywam zwykle w kultowych knajpach krakowskich. Nie jestem typem imprezowicza, odpadają więc kluby, prędzej wybiorę fajną restaurację lub pub. Te popularne najczęściej leżą w okolicy starego miasta (daleko ode mnie ;)) a nawet jeśli pominę aspekt transportu, uważam że często jest tam zwyczajnie zbyt drogo w stosunku do jakości. Do tego można dodać sobie stada zagranicznych turystów, którzy czasem są naprawdę fantastycznymi ludźmi, a czasem są po prostu… wrzodem na tyłku. Pracowałam pół roku w hostelu i dość już fantazyjnych opowieści wysłuchałam na nocnych zmianach - z zasady więc unikam ;) 

Ostatnio, dzięki moim znajomym z pracy, poznałam naprawdę świetne miejsce na spędzenie wolnego czasu. Odkryłam R77 cafe, które mimo, że praktycznie sąsiaduje z moją dzielnicą, wcześniej było mi zupełnie obce. Nie słyszałam o nim ani słowa - a szkoda, bo warto odwiedzić! Spędziliśmy tam super wieczór, pijąc piwo, jedząc ciasto i grając, między innymi w Dixit oraz lożę szyderców ;)

Z założenia R77 to pub-kawiarnia, w którym zagracie w gry planszowe. Idea jakich wiele, moim zdaniem jednak wykonanie ponadprzeciętne :) 

Jeśli tylko zamówicie cokolwiek do jedzenia lub do picia (a ceny są przystępne!) możecie grać w gry planszowe bez ograniczeń… A wybór tytułów jest ogromny, i są to naprawdę całkiem nowe i modne pozycje. Do tego klimatyczny wystrój, fajna obsługa z pazurem, duży wybór piw i smaczne przekąski (spróbowałam ciasta wiśniowego i przepadłam…) Nic tylko odwiedzać!

Tę krótką rekomendację zakończę, kierując Was na ich fanpage na facebooku :) Jeśli będziecie w Krakowie - wpadnijcie koniecznie. Polecam wszystkim fanom kawy, piwa i gier planszowych. Świetna opcja na wieczór ze znajomymi ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz