niedziela, 29 marca 2015

Do biegu, gotowi… start!




Witajcie na blogu petite foodie :) 

Co tu znajdziecie?

Po pierwsze - przepisy kulinarne. Zawsze dobre, sprawdzone, smaczne! Czasem mojego autorstwa, czasem wypatrzone w polskiej czy zagranicznej blogosferze, oryginalne bądź zmodyfikowane. Zapewne nie zabraknie również hitów z książek i czasopism kulinarnych. Źródło przepisu znajdziecie przy każdym poście.

Po drugie - Od czasu do czasu kilka słów o kulinarnych publikacjach czy restauracjach wartych uwagi. 

Po trzecie - informacje z kulinarnego świata niezwiązane bezpośrednio z jedzeniem. Akcesoria kuchenne, design, te sprawy ;)

Po czwarte - zapewne od czasu do czasu będzie również niekulinarnie. :) Stay tuned!

Kim jestem i dlaczego bloguję?

W dużym skrócie - mam 22 lata, gotuję hobbystycznie od 5 lat. Sprawia mi to ogromną radość! 
Gotuję obiady, piekę ciasta, robię przetwory i nalewki. Od kilku miesięcy nie kupuję gotowego pieczywa - wszystkie wypieki powstają w mojej małej "domowej piekarni". Gotowanie jest dla mnie przyjemnością i odskocznią od codzienności. 

Więcej przeczytacie wkrótce w zakładce "o mnie". 

Blogowanie również dostarcza mi sporo radości. Robię to głównie dla siebie - by gromadzić w wygodny sposób przepisy, ale również dla was - by dzielić się przepisami i doświadczeniem. 

Nie jest to mój pierwszy blog. Przez długi czas, choć bardzo nieregularnie blogowałam pod adresem ney gotuje. Nie pisałam tam zbyt wiele od siebie - raczej tylko zamieszczałam przepisy. Stary blog powstawał w czasach gdy uczyłam się gotować i raczkowałam w tematyce kulinarnej :) Petite foodie powstaje już na bazie dużego doświadczenia i jest zdecydowanie bardziej osobistym projektem. 

Dlaczego petite foodie?

Odpowiedź na to pytanie jest tak obszerna, że z pewnością na dniach doczeka się osobnego posta ;) 

Ciepłe pozdrowienia dla wszystkich zakręconych na punkcie dobrej kuchni!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz